op naar Australie.

30 september 2014 - Rijen, Nederland

Zondagavond 28 september vertrokken we, na een half uur vertraging, dan eindelijk naar Down Under. Emerates is onze vlieg maatschappij dus op naar Dubai.. geschat een uur of 8. In vliegtuig mooie plaatsen (raam) en genoeg beenruimte. Na volladen n het vliegtuig (hoezo haringeen in een ton) stegen we op en op weg naar Dubai. Na een afstand te hebben afgelegd van ruim 5685 km landen we keurig op tijd in Dubai rond 06.15 uur 's ochtends (inclusief 1 uur vooruit). Buitentemperaatuur toen al boven 25graden. Daarop het hypermoderne vliegveld van Dubai mogen bewonderen waar wij zelfs de weg goed vonden. Na ruim 2 uur te hebben gewacht was het inchecken voor de vlucht naar Singapore voor wederom een vlucht van bijna 8 uur. Maar wederom goede plekken en aan het raam. Weer ruim 5800 km en zachtjes aan zijn vermoeidheidssignalen merkbaar (tijd vooruit met maar liefst 4 uur). Weinig geslapen. Na verkenning luchthaven van Singapore en 2 uur wachten mochten we inchecken voor de vlucht naar Darwin. Dit vliegtuig was een stuk minder dan beide voorgaande toestellen. Maar voor een vlucht van 5 uur was dit wel te doen en zijn we veilig geland rond 05.30 uur in de ochtend plaatselijke tijd (dinsdg 30-09). Slecht geslapen dus.....knap vermoeid. Bij uitstappen in buitenlucht klap in het gezicht gezien de warmte (toen al bijna 3o graden)). Maar we waren in het land van bestemming dus dat mocht de pret niet drukken. Op naar het hotel voor een verfrissende douche. Tevens spullen klaar zetten voor de trip van morgen. En rest van de dag maar een beetje bijkomen van het slaaptekort van de afgelopen dagen. Want morgen is het weer vroeg op: om 06.oouur eten en 07.00 vertrekken voor de 1e safari-tocht. Benieuwd wat erallemaalgaat geschieden. Dit was het dan voor heden.
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl